Dobrze trafiłeś!

Czym agencja reklamowa różni się od agencji reklamy?

Zarówno agencje reklamowe, jak i agencje reklamy są firmami odpowiedzialnymi za tworzenie kampanii reklamowych, które łączą kilka lub kilkanaście produktów reklamowych. Dbają one również o spójny wizerunek reklamowanej przez nich usługi, firmy czy produktu i określają grupę docelową, do której dana kampania jest adresowana. Do zadań agencji reklamy należy dodatkowo kreowanie wspólnego i zgodnego z założeniami wizerunku reklamowanej marki czy produktu. Agencja reklamowa, poza koordynacją działań marketingowych, zajmuje się natomiast także analizą skuteczności działań oraz badaniem i określaniem grup docelowych do których ma dotrzeć dana kampania.

Praktyka agencji reklamy

Praktyka agencji reklamowych wyznaczana jest przez miejsce reklamy w marketingu jako jednego z kanałów komunikacyjnych obejmujących określone narzędzia, ukształtowaną praktykę współpracy z klientami oraz zatrudnianie specjalistów o danych umiejętnościach. Pierwszy aspekt polega na pozyskiwaniu klientów w przetargach, działaniu w ramach ukształtowanego na rynku przekonania, że główne kryterium oferty przetargowej stanowi kreacja oraz wręczaniu przez klientów agencji briefów zawierających złożenia strategiczno-marketingowe, które mają zostać przez nią uwzględnione. Bardzo ważną kwestią jest tu krótki czas realizacji danego zlecenia.

Może Cię zainteresować również:

Dodaj komentarz